مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: دو قاچاقچی لباس در کرمانشاه علاوه بر ضبط کالا ۱ میلیارد و ۲۵۱ میلیون و ۲۲۵ هزار ریال جریمه شدند.
کد خبر: ۴۳۶۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸ 07 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،داریوش جودکی  با بیان اینکه از این دو متهم یک هزار و 147 ثوب البسه خارجی کشف و ضبط گردید، اظهار داشت: شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز 
تعزیرات حکومتی مستقر در گلوگاه شهید زنگنه شهرستان کنگاور دو قاچاقچی را به اتهام حمل و مباشرت در قاچاق، به مبلغ 1 میلیارد و 251 میلیون و 225 هزار ریال محکوم کرد و با توجه به اینکه ارزش ریالی کالای کشف شده از هر دستگاه وسیله نقلیه بالغ بر یکصد میلیون ریال است دستور به ضبط خودرو به نفع صندوق دولت نیز صادر شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از صدور حکم یک میلیارد و 400 میلیون ریالی برای قاچاقچیان در این استان خبر داد و گفت: این قاچاقچیان اقدام به قاچاق تلفن همراه، البسه، گردو و لاستیک کرده و پس از احراز قاچاق بودن محموله‌ها، علاوه بر ضبط کالاها به پرداخت جزای نقدی به مبلغ یک میلیارد و 475 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شدند.

جودکی با اشاره به استرداد کولرگازی قاچاق به متهمان با پرداخت حقوق و عوارض گمرکی، بیان کرد: شعبه قاچاق کالا و ارز تعزیرات شهرستان اسلام‌آباد غرب طی حکمی دو نفر کارگر 

را که اقدام به قاچاق دو دستگاه کولر گازی کرده بودند  به دلیل عدم اطلاع و آگاهی آنان از قاچاق و با توجه به شرایط آنان به استناد ماده 215 قانون مجازات اسلامی نسبت به استرداد کالای کشف شده به متهمان با پرداخت حقوق و عوارض گمرکی محکوم نمود.

وی از جریمه قاچاقچی ذغال خبر داد و افزود: فردی به اتهام قطع درختان جنگلی و حمل 7 کیسه ذغال تهیه شده از چوب درختان جنگلی توسط شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه، علاوه بر ضبط کالا به مبلغ 117 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اشاره به ضبط 30 حلقه لاستیک قاچاق توسط شعبه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه، عنوان کرد: یک قاچاقچی لاستیک خارجی به اتهام عرضه و نگهداری کالای قاچاق 30 حلقه لاستیک خارجی بدون پرداخت عوارض گمرکی، علاوه بر ضبط کالا به مبلغ 27 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

جودکی اظهار کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طریق سامانه پیامکی 300000135  و تلفن ارتباطی 124 اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار